poniedziałek, 26 stycznia 2015

20 Faktów o mnie.. :)

Witam was na moim nowym blogu! Mój pierwszy post będzie o mnie ,czyli fakty o mnie.. :)

1. Mam na imię Martyna:)
2. Chodzę do 4 klasy ,czyli mam 11 lat;)
3. Znajomi mówią na mnie : Martyś, Marti..
4. Interesuję się sportem i od niedawna blogowaniem:)
5. Uczęszczam na zajęcia z siatkówki ,a czasami gram w piłkę nożną.
6. Uwielbiam oglądać yotuberów:).
7. Mam ulubionych yotóberów ,między innymi : Litllemoonster96 ,Olciiak ,Ssaruska i Jdabrowsky:).
8. Uwielbiam robić selfie:D.
9. Uwielbiam słodycze;).
10. Trochę się odchudzam:) Pół na pół:D.
11. Mam starszą siostrę ,Natalię ,która ma 15 lat.
12. Mieszkam w okolicy Poznania ,w województwie wielkopolskim.
13. Mam uzależnienie od Facebooka i aska;)
14. Mam przyjaciółkę ,Olę :)
15. Mam psa rasy West Highland White Terrier ,który ma 7 miesięcy:D.
16. Lubię oglądać filmy/seriale:).
17. Nie mam chłopaka:).
18. Jestem z fan-domu Kwiatonators:).
19. Lubię też Saszan i Patryka Kómur
a:). 
20. Moi rodzice to Rafał i Dorota:D.
Oto 20 faktów o mnie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zrobię taki post, ale będzie wiele, wiele więcej faktów. Czy lubicie takie posty? (Odpowiedzcie w komentarzach).
A teraz kończę tego posta, pozdrawiam moich czytelników:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz