wtorek, 27 stycznia 2015

Nominacja:D

Hej! :) Właśnie wróciłam ze szkoły:) Dostałam nominację:) Więc pytania idą w ruch! :D
1. Jak się nazywasz?
Nazywam się Martyna Rybka:)
2. Ile masz lat?
Pisałam w 20 faktów o mnie ,napisze jeszcze raz mam 11 lat:D
3. Masz ''The sims 4'' ?
Nie nie mam:(
4. Jaka jest twoja pasja?
Moja pasja to od nie dawna jest bologowanie:)
5. Co chcesz robić w przyszłości?
Nie wiem ,nie zastanawiałam się nigdy nad tym:/
6. Lubisz chodzić do szkoły?
Z jednej strony tak ,ale z drugiej nie;)
7. Jak ma na imię twoja przyjaciółka z rala/z internetu?
Z reala nie mam ,a z internetu Paulinka<3
8. Jakie masz zwierzęta?
Mam psa:) Pisałam w 20 faktów o mnie:)
9. Jakie masz ulubione zwierzęta?
Psy i kotki<3
10. Masz rodzeństwo?
W 20 faktach o mnie -,- Tak mam siostrę Natalię.. ;-;

To wszystkie pytania:) Ja nominuję:
- http://www.by-mickey.blogspot.com
- http://blogerrmylife.blogspot.com


Oto pytania dla was:
1. Ile macie lat?
2.Jeździcie konno?
3. Jak mają na imię wasze przyjaciółki?
4. Kojarzycie mnie?
5. Macie rodzeństwo?
6. Jak mają na imie wasi chłopacy?
7. Kiedy ostatnio się pokłóciłyście? 

8. Jak mają na imię wasi rodzice?
9. Z jakiej przeglądarki korzystacie?
10. Jaki macie ulubiony film?

Kończę pisać ,muszę się trochę pouczyć:( papa:) Pozdrawiam wszystkich moich czytelników:)
I zapraszam do komentowania i obserwowania:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz