sobota, 14 lutego 2015

'' Co was denerwuje w moim blogu? ''

Witam ,po długiej przerwie! Dzisiaj notka co was denerwuje w moim blogu? 2 osoby pisały do mnie ,że denerwuje ich jak pisze buźki typu : '' :), ;) , :D ''  Czy was też do denerwuje? Napiszcie w komentarzach. Druga sprawa ,że za często piszę słowo '' że '' ,ale to nie prawda ,przynajmniej ja tak sądzę napiszcie w komentarzach co o tym myślicie :). I ostatnia sprawa ,że za często i niepotrzebnie robię '' , ''. Ja myślę ,że jak są '' , '' to się lepiej czyta i co o tym sądzicie napiszcie w komentarzach.
Ja już kończę pisać ,ponieważ strasznie mnie brzuch boli i tak dużo jak na taki ból napisałam ,ale to nie ważne. Pozdrawiam moich czytelników PAPA! <3

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. *przepraszam za tyle komentarzyXD* Mnie nic nie denerwuje,dalej bloguj!:)
    + Zostałaś nominowana do LBA (Liebster Blog Award) na moim blogu,do którego link na dole! :) + Świetny post :)
    http://by-stefcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń