piątek, 6 lutego 2015

Mój zwierzak.

Cześć! Dzisiaj nietypowa notka no ,ale cóż:). Czyli co? Mój zwierzak! To pies o imieniu Spajki ,ma 9 miesięcy ,jest rasy West Highland White Terrier:) Dla nie których to trudna rasa do wymówienia ,ale dla mnie nie:). Rasa pochodzi ze Szkocji ,ale kraj Patronacki to Wielka Brytania ,może dla nie których to nie istotne ,ale dla mnie to ma znaczenie ważne:). Ja bardzo się tym interesuje ,czytam blogi największą uwagę zwrócił na mnie blog '' mojwest.pl '':). Dzięki temu blogowi Spajki miał dobre odżywianie i nie chorował:) DZIĘKUJE<3! Ja zbliżam się do końca tej notki ,ponieważ jak wiecie z poprzedniej notki ,jestem chora:(  (PS. Zdjęcia były robione jak Spajki był jeszcze szczeniaczkiem <3) 


1 komentarz:

  1. Ja także mam psa,owczarka kaukaskiego haha :) Świetny post,będę wpadać częściej! :)\

    http://by-stefcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń