sobota, 31 stycznia 2015

Czy u mnie jest zima?

Cześć:)! Dzisiejszy post będzie o zimiee:)) Lubię zimę ,ale u mnie jej nie ma:( Jestem zawiedziona:'(
Jest zimno ,ale śniegu nadal nie widać:(  No ,ale mam nadzieję ,że w ferie będzie:) Był niedawno ,ale tylko jeden dzień:) Wraz z przyjaciółmi rzucaliśmy się śnieżkami:D Było super! Byliśmy pewni ,że to już to zima i okrągłe tygodnie w śniegu:) Jednak myliliśmy się:( A co ja robię w zimę jak nie ma śniegu? Zaraz wam wszystko opowiem:) Więc jeśli jest bardzo zimno to leżę w łóżku ,siędę na laptopie ,przeglądam strony typu facebook ,ask ,twitter itp. :) Jeśli jest zimno ,ale nie aż tak bardzo zimno to chodzę na długie spacery z moim pieskiem Spajkim<3 A jak by był śnieg to już bym dawno jeździłam z wału:) Ja nie jeżdżę sankami ,ponieważ one nie dają żadnej frajdy ,więc ja mam poduszkę i sianko włożone w worek ,worek zawiązany i pędzę:) Sanki nigdy by mnie nie dogoniły:) Mam nadzieję ,że wypróbujecie ten pomysł:) Więc życzę miłego zjeżdżania jeśli macie śnieg ,a nie tak jak ja:( Dobra ja nie będę wam się tutaj rozczulać tylko zbliżam się do końca tego postu:)
A więc pozdrawiam wszystkich ,którzy przeczytali ten post:) (PS. Przepraszam za zdjęcia złej jakości) 



3 komentarze:

  1. Fajny post, ale mam dla ciebie radę. Proszę, nie dawaj tyle emotikon. To razi w oczy i takie posty nieprzyjemnie się czyta. Wiem, bo bloguję już 2 lata. To po prostu odstrasza czytelników. Pozdrawiam :)
    http://jullu-julls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pytanko, w jakim programie robiłaś nagłówek i ten napis pod nim? :D

      Usuń
  2. To nie ja robiłam. Pozdrawiam Wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń