poniedziałek, 2 lutego 2015

Nasi kochani idole.

Hej:) Dzisiejszy post będzie o idolach:) Czyli ulubionych naszych sławnych osobach:) Ja osobiście jestem z aż trzech fan-domów:)

              Jednym z moich idoli jest.. Dawid Kwiatkowski<3 Bardzo popularny polski piosenkarz;* Jego fan-dom nazywa się Kwiatonators <3

             Drugim z moich idoli jest JDabrowsky<3 Bardzo popularny youtuber:* Jego fan-dom nazywa się Firankami ,Pełzaczami jak kto woli<3
    

             Trzecim z moich idoli jest Angelika Mucha (littlemooonster 96)<3 Jej fan-dom nazywa się Muchonators:**

Oto wszyscy moi idole ,kocham ich<3 Dzisiaj taki trochę krótki post ze względu na mój stan ,ale to tam nie ważne:/ To pozdrawiam moich czytelników PAPA! <3

  




               





1 komentarz:

  1. Ja także jestem firanką i kwiatonator,a Angelike bardzo lubię :)

    http://by-stefcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń